אטרקציות כיפיות במיוחד ליום המשפחה

יום המשפחה הוא יום קבוע פעם בשנה והוא מוקדש לחוויות משפחתיות מלאות בכיף ובגיבוש המשפחה, אבל אילו אטרקציות יש ליום המשפחה?

אספנו כמה אטרקציות כדי שתוכלו להנות מהן וכל המידע לפניכם.

 

קטיף

אין כמו קטיף של תותים, ליצ'י או פטל לאטרקציה כיפית, משפחתית ולא יקרה במיוחד. כל המשפחה קוטפת, נהנית, אוכלת ובסוף יכולה לחזור עם שלל טעים ומפנק הביתה. תוכלו להתרשם מעוד רעיונות כאן פעילות ליום המשפחה לעובדים.

 

סדנאות

אין כמו להשתתף בסדנה חווייתית, כיפית ומשפחתית ביום המשפחה. בין אם בסדנאות אוכל כמו שוקולד או גבינות ובין אם בסדנאות יצירה כמו פסיפס, חמר ועוד. סדנאות זה דבר כיפי, משפחתי והכי חשוב – מגבש. אפשר לבקש מהמקום של הסדנה שהיא תהיה סגורה רק למשפחה שלכם כדי שתוכלו להיות ביחד ולא עם עוד אנשים.

 

חדר בריחה

חדר בריחה זו אטרקציה כיפית, מסקרנת, משפחתית ומגבשת במיוחד. המטרה בחדר בריחה היא לפתור חידות ולנסות לפתוח מקומות על מנת להגיע לשלב הבא. מדובר באטרקציה שצריכה הרבה מוחות שיפעלו וכדי להגיע לשלב הבא כולם צריכים לנסות לעזור ולהשתתף כדי לנצח. אפשר להתחלק ל2 קבוצות והקבוצה שיוצאת הכי מהר מהחדר מנצחת.

 

טיול ג'יפים

אם אתם מחפשים קצת אקסטרים נסיעה משפחתית בג'יפ שמותאם לנסיעת שטח היא חוויה כיפית ומשפחתית לכל בני המשפחה ביחד. אם מדובר במשפחה גדולה אפשר להתחלק ל2 ג'יפים ולהתחלף בין יושבי הג'יפים בעצירה. בטיולי הג'יפים תוכלו להנות מנופי הארץ, לחצות נחלים ולראות חיות המתגוררות בטבע.

 

מאהל בדואי

אירוח במאהל בדואי הוא חוויה אותנטית, כיפית, תיירותית ומקורית הכולל סיפורים מרתקים, אוכל מסורתי, ביגוד וסדנאות חוויותיות. יש מאהלים המציעים בנוסף חווית שינה ולינה ולהנות מהמסורתיות והאותנטיות. המחירים אינם יקרים כלל ומדובר בחוויה משפחתית וכיפית.

 

נהיגה על רייזרים

במספר מקומות ברחבי הארץ תוכלו להנות מנהיגה על רייזרים. מה זה רייזרים? אלו רכבים חשמליים ובטוחים המתאימים לנהיגה על ידי אדם אחד. באגמון החולה לדוגמה, תוכלו לנהוג במסלול מעגלי, להסתכל על הנופים ולצפות במגוון חיות מרהיבות המתגוררות בטבע. הטיול אורך כשעה וחצי ויכול להתאים ליום או ללילה. מדובר בחוויה כיפית, משפחתית ומלווה בהרבה צחוק והנאה. שימו לב שהנהיגה מיועדת לגילאי 16 ומעלה.

 

קמפינג

לילה בו כל המשפחה ישנה ביחד, אין כיף יותר מזה! תוכלו לבחור האם לישון באוהלים תחת כיפת השמיים בתוך שקי שינה או להתפנק ולשכור קרוואן מפנק ומעוצב. קמפינג עם כל המשפחה הוא חוויה מקורית, כיפית ולא שגרתית. יתרון גדול זה שהוא מתאים לכל המשפחה, גם לקטנים וגם לגדולים, במיוחד אם בוחרים לשכור קרוואן.

 

אטרקציות כיפיות ליום המשפחה

לסיכום, יש מגוון גדול של אטרקציות המתאימות לכל המשפחה. כל אטרקציה שונה מקודמתה והיא כיפית, חווייתית, מקורית ותשאיר זיכרון מקסים ומשמעותי לבני המשפחה.

תהנו!

רכב שטח

 

אולי יעניין אותך גם