אומן טלפתיה מומלץ

בשנים האחרונות הולך וגובר הביקוש לאומני טלפתיה, מנטליסטים אומני חושים וכדו'. אומנים אלו עורכים הופעות בסגנונות שונים ולקהלים מגוונים, ובכולם הקהל נותר פעור פה ונדהם. מה זה אומר בכלל אומן טלפתיה? מה כוללות הופעות טלפתיה? איך לבחור אומן מומלץ? על כל אלה נרחיב בכתבה הבאה.

 

מה זה בכלל אומן טלפתיה?

המילה טלפתיה מורכבת מצמד מילים יווניות שמשמעותן: 'טל' – רחוק, ו'פאתוס' – רגש. מושג זה  מתייחס ליכולת הבחנה ברגשותיו ומחשבותיו של האחר, ללא סימנים חיצוניים על ידו. אומן טלפתיה לוקח יכולת זו צעד אחד קדימה ומבצע בעזרתה תרגילים רבים כגון קריאת מחשבות, תקשורת חושית, הזזת חפצים באמצעות כוח המחשבה, ערפול זכרונו של אדם אחר וכדו'.

 

האם אומן טלפתיה ניחן בכוחות מיוחדים?

אומן טלפתיה אינו אדם בעל כוחות-על במובן הפשוט של המילה, אולם הוא מסוגל לעשות דברים ולקלוט רמזים דקים, שלאנשים רגילים כמעט ובלתי אפשרי לעשות. אומן הטלפתיה מכיר היכרות עמוקה עם ההתניות הטבעיות שלנו כבני אדם, ומנצל אותם לטובתו באמצעות מניפולציות שונות. בנוסף, הוא מבחין בתנועות עדינות ורמזים קלים אשר מעניקים לאומן המקצועי ידע רב אותו הוא מנצל במהלך המופע.

 

לאילו סוגי אירועים מתאים אומן טלפתיה

אחת התכונות החשובות אצל אומן טלפתיה היא היכולת להתחבר אל הקהל סביבו, ואל הסיטואציה בה הוא מצוי. גמישות ויכולת התאמה הינן תכונות בסיסיות מאד אצל אומני הטלפתיה.

מכך נובע כי אומן הטלפתיה יכול להתאים את עצמו לכמעט כל סוג של אירוע: בין אם מדובר באירוע גיבוש לוועדי עובדים, יום עיון בנושא אקדמי, חגיגה משפחתית מצומצמת או מסיבת גיוס למתגייס הטרי – אומן הטלפתיה יידע להתאים את עצמו וליצור הופעה אשר תתאים בדיוק עבור האירוע שלכם!

 

איך נעשים אומני טלפתיה?

אומן חושים נדרש לתכונות רבות, ביניהן ניתן למנות: יצירתיות, חדות מחשבתית, יכולת אילתור, יכולת עמידה מול קהל, יכולת חברתית ברמה גבוהה, הומור, זריזות ידיים ועוד תכונות רבות. כמובן שכל אומן טלפתיה הינו ייחודי ומציג תרגילים שונים במעט מעמיתיו למקצוע, וכל אחד לוקח את התחום למרחבים נפלאים אחרים.

 

איך בוחרים אומן טלפתיה?

הדרך המומלצת להתרשם מאומן טלפתיה היא להיות נוכח פיזית אצלו בזמן הופעה. נסו להתרשם האם האומן מתחבר לקהל בצורה טובה, מצליח להשתלב בסיטואציה וליצור ממשק טוב עם המשתתפים. בנוסף כדאי להתרשם מהמלצות אודות אומן הטלפתיה המצויות באינטרנט.

נסו לבדוק האם ההמלצות (החיוביות והשליליות) מתייחסות לדברים שרלוונטיים עבורכם (המלצה על אומן טלפתיה שהתחבר לילדים פחות רלוונטית לאירוע שלכם כגמלאים, למשל). פרמטר נוסף שיש להתחשב בו הינו מחירו של האומן. קראו עוד על איך תבחרו אמן טלפתיה באתר ישראל היום.

 

מה קובע את המחיר של אומן הטלפתיה?

מחירו של אומן הטלפתיה מורכב ממשתנים רבים כגון רמתו של האומן, אורך ההופעה המבוקשת, מיקומה, גודל הקהל ועוד גורמים רבים. חשוב לזכור כי אומן טלפתיה מקצועי חייב לתרגל ולהתאמן שנים רבות על תרגיליו עוד לפני שהוא מציג אותם לקהל. אומן טלפתיה טוב לומד ומתעדכן בכל יום על מנת להישאר בפרונט של המקצוע.

מוחות

אולי יעניין אותך גם