אוהלים לחדרי כושר – 3 סיבות להתאמן בחוץ

ענף הספורט עושה שימוש באוהלים בתחומים שונים כמו קירוי השטח בבריכת שחייה למתאמנים, קבלה ובדיקת רצי מרתון או כחדרי כושר בטבע. המאמר יפרט 3 סיבות לאימון בחוץ וכיצד האוהלים מסייעים לחדרי הכושר.

 

אימון מחוץ לקופסא

אוהלים לחדרי כושר הם סיבה טובה לאימון בטבע ובנוף פסטורלי. לא פעם חדרי כושר זקוקים לאוהלים בשל שיפוץ המכון והמשכיות האימונים למנויים. הם מעבירים את הציוד והמכשירים כמו: אלפטיקל, משקולות, הליכונים ועוד ומעצבים את האוהל בצורה מרווחת שמאפשרת אימונים כמו שהמנויים רגילים. ישנם אף חדרי כושר שמשתמשים באוהלים על מנת לאחסן ציוד ובמקרים כאלו רבים מהמכונים קונים את האוהלים ולא משכירים אותם. אך כאשר מדובר בהשכרת אוהלים וקידום העסק, אירועים בחיק הטבע הכוללים אימוני כושר יכולים לסייע הן לחדר הכושר והן למתאמנים.

 

1 – אוויר צח ואווירה פסטורלית

כאשר עורכים אימוני כושר בחיק הטבע אין כמו אוויר צח בשעת בוקר מוקדמת או קצת לפני השקיעה. תארו לכם אימון ספינינג ביער או בפארק, על חומות ירושלים או באחד מהחופים של אילת, כאשר האוהל משמש כהצללה ונהנים מנוף מדהים. או לחילופין, סדנת פילאטיס, עיצוב או יוגה שמסביב עצים, שקט ושלווה. האוהל יכול להיות שמיש בעת האימון או כמקום מנוחה לאחריו. בנוסף, חשוב לעצב אותו לפי אופי האימון בין אם אלו מזרנים ובין אם כדורי פיט בול או ציוד כושר אחר. כאשר הוא משמש למנוחה חשוב להכניס כיסאות, שולחנות או פינות ישיבה אחרות. כמו כן, אוהל ממוזג ומאוורר המבודד רעשים ישמור גם על אווירה נעימה וגם על השקט המיוחד והמרגיע של הטבע.

 

2 – שקט וריכוז למתאמן

ישנם אימוני כושר בהם לא עושים שימוש במוסיקה רועשת ודווקא השקט מאפשר להתרכז באימון ולחבר בין גוף לנפש. מכיוון שניתן לנייד את האוהלים לכל מקום, תוכלו לבחור במקום שקט, רחוק מהכביש הראשי, או באזור כפרי בו ניתן לשמוע רק את ציוץ הציפורים וליהנות מאימון יוגה או פלדנקרייס בטבע. החוויה של המתאמנים תהיה שונה לגמרי מעוד חוג בחדר הכושר והם ירגישו נינוחים ורגועים.

 

3 – חופשי ומשוחרר

אדם המגיע לאימון בחיק הטבע מרגיש חופשי ומשוחרר רק מעצם המעמד עוד לפני שהחל באימון. הצורך להיות חופשי ומשוחרר מצוי אצל כל אחד מאיתנו ואנו זקוקים להרגיש כך מדי פעם. זו הסיבה שאנו שוברים מוסכמות או עושים מה שבא לנו במקרים מסוימים מבלי לחשוב מה יגידו כולם. האימון בטבע משיג את המטרה הזו ובהתאם גם הגוף הרפוי. ככל שמתמידים להתאמן בצורה משוחררת גם הגוף יהפוך למוצק ותוכלו לבנות מסת שריר באימוני כוח או אימוני אירובי בטבע. לסיכום, אוהלים המיועדים לשעת כושר יכולים להביא לאימונים אופטימליים רגועים, שקטים, חופשיים ומשוחררים באווירה פסטורלית ובאוויר הצח.

אוהלים לכושר

אולי יעניין אותך גם