מסיבת סוף שנה על יאכטה – רעיון שכדאי לשקול לחיוב

סוף השנה הגיע, אולי גם סוף הלימודים בתיכון. כולם מחפשים רעיונות מיוחדים למסיבה מקפיצה ומהנה, משהו שאף אחד לא ירצה להפסיד  ושאף אחד לא ישכח. משהו שיאפשר לכם לחגוג בלי חשבון, עם כל הפינוקים שאפשר לבקש – אוכל אלכוהול, מוסיקה וחברים טובים וכל זה בתוך הנוף המדהים של הים, בניתוק מוחלט מכל העולם, יחד עם תחושת החופש המלווה כל שייט ביאכטה.

הכוונה היא כמובן למסיבת סיום על יאכטה – חגיגה אמיתית של חופש.

סירה בלב ים
סירה בלב ים

כל היתרונות במסיבה על יאכטה

השכרת יאכטות למסיבות גדולות, לאירועים פרטיים, לשייט זוגי רומנטי – הפכה בשנים האחרונות לנחלת הכלל. משהו שכל אחד יכול להרשות לעצמו ושאפשר לארגן בקלות – באמצעות שיחת טלפון קצרה וגיהוץ קליל של כרטיס האשראי.

כמו בכל מסיבה אחרת – גם על יאכטה תקבלו מוסיקה לבחירתכם, כיבוד קליל ושתיה כמיטב המסורת, אבל מה שתקבלו רק במסיבה על יאכטה, הוא הים המקיף אתכם מכל עבר, תחושת החופש הבלתי נתפסת, שקט וניתוק משאר העולם – שמאפשר לכם להתרכז בעצמכם ובחברים שלכם, כל עוד המסיבה נמשכת.

מה שבטוח – לא תרצו לחזור לחוף כל כך מהר.

אפילו שכולכם תשהו באותו המרחב, על ספינה אחת ענקית, תוכלו להתפזר בין הסיפונים השונים על היאכטה ולא תחושו צפיפות. מי שירצה – יוכל גם למצוא לעצמו פינה שקטנה ולהתרחק מהמהומה.

אפשר גם להוסיף לשייט הבסיסי ארוחה מפנקת לכולם, או דיג'יי, שיקפיץ את החוגגים וידאג שאף אחד לא יירדם במסיבה, או מציל שישמור עליכם כשאתם קופצים למים לשחייה בלב הים, או להאריך את השייט עד שתרצו לחזור.

אחד היתרונות של עריכת מסיבה על יאכטה, שלא כולם מכירים הוא המחיר. דווקא שייט על יאכטה יכול לפעמים להיות זול הרבה יותר מהשכרת אולם למסיבות, או גן אירועים. גם כשלוקחים תוספות בתשלום, כמו ארוחה, דיג'יי, או מציל – המחיר נשאר נמוך יחסית. מחיר כזה תוכלו לגייס בקלות מיתר המשתתפים ולוודא שאף אחד לא נשאר בחוץ.

תקני בטיחות שמבטיחים חגיגה ללא הפרעות

חברות המציעות שייט על יאכטה בישראל, פועלות תחת תקנים מוגדרים של בטיחות. יאכטה שיוצאת לשוט עם עשרות חוגגים על סיפונה, חייבת להיות מצוידת בכל המתקנים והציוד הדרוש לחגיגה, אך גם בציוד בטיחות ואנשי צוות מיומנים ומנוסים, שדואגים לכל מה שהחוגגים מבקשים וגם שומרים על בטיחותם.

לסיכום – אף על פי שמסיבות על יאכטות נערכות ברחבי העולם כבר שנים רבות, עדיין מסיב כזו תהיה רעיון מקורי ומיוחד, שכל המשתתפים ייהנו ממנו. לב הים הוא אחד המקומות הבודדים, שבהם אין הגבלה על רעש. אתם לא תפריעו לאף אחד ותוכלו לחגוג ולרקוד עד אמצע הלילה.

אולי יעניין אותך גם