טרנדים חמים בעיצובי בלונים שכדאי להכיר

כשאנו מדברים על עיצובי בלונים בימינו, מדובר במשהו אחר לחלוטין ממה שהיה פעם. השנים הביאו איתן התפתחות גם בתחום עיצוב הבלונים, וטכניקות חדשות ומתוחכמות מאפשרות לנו להוסיף צבעים, צורות, ואופי מיוחד במינו לאירוע שלנו. בעוד פעם, עיצובי בלונים לאירועים התמקדו בעיקר בבלונים סימטריים באותו הגודל, היום הבלונים יכולים להגיע בצורות ובגדלים שונים, וליצור דמויות, צורות וחפצים בהתאם לכל העולה ברוחנו. כל תקופה מביאה איתה גל חדש של התפתחות ויצירתיות בתחום עיצובי הבלונים, ובמאמר זה נציג לכם מספר טרנדים מעניינים שנכנסו לאחרונה לתחום.

 

עיצובי בלונים לכולם

עיצוב בלונים הוא נחלת הכלל ללא ספק, הוא חוצה מעמדות, גילאים, מדינות ודתות. כולם משתמשים בבלונים לצורך האירועים שלהם, וזאת עקב התדמית הנהדרת שהוצמדה לשקיות הלטקס המתנפחות במהלך השנים. בלונים מסמלים חגיגה ושמחה, וניתן ליהנות מנוכחותם בכל אירוע, בין אם מדובר באירוע פרטי, ובין אם מדובר באירועים עסקיים ואירועי חברות גדולות. כך למשל- עיריית מעלות הזמינה פסל יונה בגובה 25 מטרים העשוי בלונים! מן הסתם עלות של פסל כזה היא בהתאם- ולכן הזמנות כאלו מבוצעות בעיקר לפסטיבלים, קניונים או הפקות עירוניות. באירועים עסקיים וגם באירועים פרטיים כמו חתונות, בר מצווה וכדומה, נהוג היום לשלב קיר בלונים שניתן להצטלם עמו, קיר כזה מהווה אטרקציה מעולה, הוא יכול להגיע כשהוא עשוי מבלונים בגדלים וצבעים שונים, ומהווה מוקד צילום "סלפי" נהדר!

עיצובי בלונים – פעם והיום

פעם, מגוון עיצובי הבלונים היה מצומצם יחסית, והמעצבים היו עוסקים בעיקר בהתאמת הצבעים בצורה נכונה, היות ולרוב היה מדובר בבלונים באותו גודל ואותה צורה. היום נוכל לראות שמעצבי הבלונים משלבים חפצים שונים בעיצובי הבלונים, למשל שזירת פרחים המעניקה מראה טבעי יותר, או בלונים מנצנצים המגיעים עם נורות לד בתוכם. בלונים כאלו נפוצים כמעט בכל אירוע פרטי, וגם באירועים עסקיים- שעבורם ניתן להזמין למשל- לוגו של חברה העשוי בלונים, כלי רכב כמו אופנועים או מכוניות העשויים מבלונים, ועוד אופציות כיד הדמיון הטובה עליכם. הטכניקות החדישות בעיצוב הבלונים, מאפשרות למעצבים ליצור כל דמות וצורה שניתן להעלות על הדעת, החל מדמויות מצוירות, דרך עצים ומפלים, ועד שערים ועמודים.

בלונים

מי מאיתנו שמתעניין בהפקת אירוע כלשהו, בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה או בת מצווה, ובין אם מדובר באירוע עסקי כמו השקת מוצר או ערב חברה- סביר להניח שבלונים יהיו כלולים בהפקה. בלונים מאז ומתמיד ליוו אותנו ברגעים המאושרים שלנו, ובאירועים חברתיים. תחום עיצוב הבלונים התפתח רבות בשנים האחרונות, ועיצובי הבלונים כיום הם מרהיבים, יצירתיים וכמעט חסרי גבולות. המעצבים מסוגלים להכין כמעט כל דמות וכל צורה, לגרום לבלונים לרחף ולנצנץ, ולהתאים את העיצוב עבורנו באופן מיטבי- כך שנקבל אירוע מושלם, ממש כמו שחלמנו.

אולי יעניין אותך גם