בר מצווה יש פעם בחיים – טיפים לאירוע בלתי נשכח

גיל המצוות הוא אירוע מרגש כל כך, עד שרוב האימהות לא מסוגלות להחזיק את עצמן מלבכות. כמובן ומדובר בדמעות של אושר, וברגע שהילד מסיים לקרוא את הדרשה, החגיגה מתחילה והדמעות נפסקות! – אז בואו נדבר קצת על טיפים לחגיגת בר מצווה מעולה.

הרבה אנשים בוחרים לחגוג בר מצווה בבתי כנסת, תוך שהם מנהלים טקסים מסורתיים כהלכה. מצוין, זה נפלא וחשוב לשמור על כללי המסורת, אך קיימים גם אנשים רבים שבוחרים להיות יצירתיים ולחגוג אירועי בר מצווה בכל מיני מוקדים יפהפיים בטבע, באגמים שניתן למצוא בהם קייקים ואבובים, במתחמי צימרים ומלונות בוטיק ועוד. בכל מקרה בו אתם מתכננים לחגוג בר מצווה, כדאי תמיד להתייעץ עם יודעי דבר בתחום הפקות האירועים, מפני שתמיד יהיו קיימות אופציות שאתם לא בהכרח מודעים אליהן. יחד עם כל אלו, גם חשוב מאוד להקפיד על לבוש הולם וכזה ששווה מאות תמונות סלפי.

חליפה לגברים

מתלבשים לבר מצווה, חליפות ליום המאושר

ניתן למצוא לא מעט חליפות בר מצווה איכותיות ביותר, כאלו שמקנות לילד תחושה של אדם בוגר. אין ספק כי מדובר בתהליך התבגרות מאוד חשוב אצל הילד, וככל שתקפידו להעניק לו את התחושה שהוא אדם בוגר, ככה תוכלו לקבל ילד באמת בוגר יותר. בשורה התחתונה, כשאנחנו מתייחסים לאדם כאיש בוגר, הוא בדרך כלל ינסה בעצמו להתנהג כאחד כזה. ברוח הדברים הללו, כדאי לבחור חליפות בר מצווה שיהדרו את הילד וילבישו על פניו חיוך רחב מאוזן לאוזן.

תוכלו לבחור בין חליפות בר מצווה רבות, אך עליכם לבחור בחנות הנכונה עבור המאורע. אחד הטיפים החשובים, חבוי בכך שיש ללכת עם הילד למדידות של חליפות בר מצווה שונות. נסו תמיד להתייחס למבוקשו של הילד, לרצונותיו ולטעמו. בסך הכול, זה הרי יום שלו, נכון?

התאמת חליפת בר מצווה

כשהולכים למדוד חליפות לבר מצווה, כדאי לבחור בחנויות שמסוגלות לעזור לכם ולסייע בכל מה שקשור להתאמה מושלמת. בחרו בחנויות שנושמות וחיות אופנה, עיצובים ומותגים. גם אם טעמכם הוא טעם קלאסי יותר, כמובן ותוכלו לבחור בין חליפות בר מצווה קלאסיות, כמו למשל חליפות עם עניבה ארוכה, או אפילו חליפות עם פפיון מגניב.

תנו לילד שלכם את התחושה שהוא מיוחד, כי הוא באמת כזה. חליפה מעוצבת לבר מצווה עשויה לחולל את כל ההבדל בין ילד מחויך, לבין ילד שעובר עליו טקס התבגרות קצת לא נעים. בניגוד לאירועים אחרים בחיינו, בר מצווה מתרחשת פעם אחת בחיים, בחרו נכון – בחרו חליפות בר מצווה יפהפיות. הצוות של יוסי בן נון תמיד ידאג לילד שלכם, תוך כדי שהוא מבצע את כל ההתאמות הנדרשות מהחליפה. הצוות ממוקצע רבות בהלבשה לבר מצווה ולחתונות, וישמח לסייע לכם בעל עת ועת.

אולי יעניין אותך גם