חתונה בחוף הים – 4 טיפים לחתונה בלתי נשכחת

הנה לכם חמישה טיפים לחתונה בלתי נשכחת בחוף הים, כזו שאתם תהנו לקחת בזיכרונכם למשך שנים רבות קדימה. ככה תארגנו את כל הפרטים הכי חשובים, תבחרו לוקיישן מנצח ותהנו מחתונת חייכם, שנקווה שתהיה בלתי נשכחת.

ברגע שהחתן שובר את הכוס ומתחילות החגיגות, אפשר סופית להגיד מזל טוב לזוג המאושר, או יותר נכון לכסות אותם בחיבוקים ונישוקים עד שהם לא יוכלו לנשום. אבל רגע לפני כל השמחה הזאת ושבירת הכוס של החתן, כולנו עוד היינו עסוקים בארגונים וסידורים לחתונה. אם עשינו זאת נכון, צלחנו את זה תוך כדי שאנחנו מתרגשים ונהנים.

לא תכננו נכון את סדר הדברים? סביר להניח שתקופת הארגונים תהיה מלווה בלט מעט סטרס ולחצים. אז ככה מתחננים חתונות ב2020 ושורדים כדי לספר על כך:

 

1. יש לערוך רשימת מוזמנים מדויקת בכדי לחסוך עלויות

רגע לפני ששוכרים ציוד לאירועים ולחתונות מחברת MASTER SALE (מאסטר סייל), חשוב לעצור ולוודא כי רשימת המוזמנים שלכם מדויקת. אם רשימת המוזמנים תהיה מעודכנת, אתם תוכלו לדעת כמה מנות אתם אמורים להוציא באירוע, מה שיכול להוביל לחיסכון משמעותי בכספים, לפעמים גם אלפים של שקלים.

אם כך, קודם כל כדאי לשקול להשתמש באפליקציות שונות שיש בשוק עבור ווידוא של רשימות מוזמנים, אבל יהיה כדאי גם לשקול להסתייע בשירותיהן של חברות הפקה לחתונות. חברות הפקה יוכלו לוודא טלפונית ודרך ה-WHATSAPP אל מול כל מוזמן ומוזמנת, ככה שהרשימה תהיה מעודכנת ומדויקת.

 

2. השכרת ציוד לאירועים מכל הסוגים וחתונות

אתם מוזמנים להכיר את חברת מאסטר סייל, ממנה אתם תשכרו את ציוד האירועים המדויק ביותר בעבורכם ותוך חיסכון בעלויות. מאחר שחברת מאסטר סייל מייבאת חלק נכבד ממוצריה, היא מסוגלת לספק לכם מכירים אטרקטיביים ביותר על השכרת ציוד לחתונות, רהיטי גן, אטרקציות לחתונות ועוד.

חשוב להתארגן גם על מכונות מזן מסוגים שונים, זו המלצה חמה מאיתנו! טיפ קטן, לכו על השכרת מכונת שוקולד לחתונות. מדהים וטעים!

 

3. התאימו את הקייטרינג עבור כל המוזמנים והמוזמנות

נכון, לא קל לוודא שכל מוזמנת ומוזמן ייהנו מהמטעמים החביבים עליהם, אבל בהחלט אפשר לנסות. גם אם אתם שוכרים את השירות של קייטרינג בשר לאירועים וחתונות, תמיד יהיה כדאי להוציא גם מנות צמחוניות, ללא גלוטן וכו'.

 

4. בחירת שירותים וספקים לחתונות – הכול תחת אותה קורת גג

מומלץ לשקול לשכור את כלל האטרקציות והשירותים תחת אותה קורת גג, ככה שתוכלו לקבל שירות מאותו גורם בכל מקרה שלא יבוא. כדאי לזכור, ישנן חבילות חתונות מסוגים רבים הכוללות סוגי שירותים שונים, לרבות צלמי חתונות, דיג'יי, קייטרינג, אטרקציות לחתונות ועוד.

והכי חשוב, אל תשכחו להנות ובגדול, אירועים כאלו לא מתרחשים בכל יום! בהצלחה!

 

זוג מתחתן בחוף

אולי יעניין אותך גם