אילו חבילות ניתן לעשות לחגיגת בת מצווה

אירוע בת המצווה הוא אחד האירועים המרגשים ביותר עבור ילדות ויש לכך סיבה טובה – האירוע מסמל את המעבר מילדות לבגרות, ולמעשה זהו האירוע המרכזי הגדול הראשון בחייהן שנחגג סביבן. לכן, זה הגיוני שסביב האירוע ישנה התרגשות רבה מאוד הן לילדת החגיגה והן לסובבים אותה.

 

מה זה למעשה בת מצווה?

לפי ההלכה, כשילדה מגיעה לגיל שתיים עשרה, היא מפסיקה להיחשב ילדה והופכת לנערה. כידוע, גיל המצוות בקרה ילדות נמוך בשנה מגיל המצוות עבור ילדים. לכך הסברים שונים, כאשר אחד מהם הוא הסיבה הפיזיולוגית לפיה נשים מפתחות מהר יותר מגברים ועל כן החגיגה המוקדמת יותר.

 

איך מתחילים בארגון?

כמו שמי שכבר חווה אירוע מצווה בעבר יודע, לקראת אירוע שכזה, יש הרבה דברים לארגן, לסדר ולתכנן. זה לא כמו לתאם לטיול טרקטרונים בירושלים, לשריין יום, להגיע וליהנות. בשונה מכך, לבת מצווה יש ארגונים רבים ומרובים המשלבים גורמים מגוונים ותיאום ביניהם. יתרה מכך, החוגגות בדרך כלל בעלות דרישות מאוד גבוהות לאירוע המיוחל, מה שיוצר אפילו בלבול גדול בקרב המארגנים. אבל, אם בעבר לארגן אירוע היה מאין ג'גלינג בין מספקי שירותים שונים, היום, המועדונים השונים מציעים חבילות אירועים שונות שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים.

מועדון ריקודים

 

אילו חבילות ניתן לרכוש לקראת האירוע?

כל מועדון מציע מספר חבילות מגוונות המציעות שירותים שונים, כאשר ישנן חבילות בעלות שירותים רבים יותר וחבילות מצומצמות יותר המציעות שירותים מופחתים, כאשר כמובן גודל החבילה מתבטא במחירה. כאן, אספנו עבורכם כמה מהאלמנטים המוצעים בחבילות השונות:

הסעות – ישנם מועדונים שכחלק מהחבילות המוצעות מציעים שירותי הסעות. כך, גם אם מועדון לבת מצווה הוא לא בעיר מגורכם, אין לכך השפעה וכל הילדים יוכלו להגיע ולחגוג.

חדר VIP – חדר שמופרד מאירוע בת המצווה ולמעשה מטרתו היא שיהיה למשפחה איפה להיות בזמן האירוע. עם חדר כזה, גם המשפחה יכולה להתפנק בזמן שהילדים נהנים מעצמאות אך יחד עם זאת עדיין פיקוח במקרה הצורך.

הקלטת שיר בת מצווה – היום הקלטת שיר לבת מצווה נהפך למשהו פופולארי בקרב ילדות. לכן, יש מועדונים שמציעים את השירות כבר ככלול בתוך חבילות שונות ומספקות הקלטת שיר באולפן הקלטות.

DJ – מוזיקה היא דבר מאוד חשוב ומרכזי באירוע כמו בת מצווה. כחלק מהחבילות מספקים המועדונים תקליטן שיהיה אחראי על המוזיקה במסיבה וכן על הנחייתו.

מגנטים – כן, המגנטים הפכו לסטנדרט כמעט בכל אירוע ישראלי וממזמן כבר לא נמצאים רק בחתונות. לכן, בחבילות המועדונים לעיתים מציעים שירות צילום מגנטים הכלול במחיר.

קישוטים שונים – כחלק מהחבילה לעיתים מציעים אלמנטים שונים שיהפכו את האווירה במסיבה למיוחדת יותר. למשל, בועות סבון, עשן, בלונים צבעוניים ועוד.

אלבום – אחד הדברים שכל ילדת בת מצווה מתרגשת ממנו ומצפה לו, זהו אלבום בת המצווה, הכולל כמובן – תמונות מבוק שנעשה לחוגגת בת המצווה. לכן, כחלק מהחבילות השונות מוצע הדפסת אלבום שכזה, הכולל צילום בוק, ועיצוב ייחודי.

 

לסיכום

כשאתם בוחרים מועדון לבת מצווה, שימו לב אילו חבילות הוא מציע לאירוע שכזה. לעיתים, זה יכול להיות משתלם יותר מאשר לחפש כל שירות בנפרד וכמובן שהדבר חוסך הרבה זמן וכאב ראש.

המון מזל טוב!

אולי יעניין אותך גם