השכרת ציוד לחתונות

חתונות אשר נערכות באוויר הפתוח מחייבות יצירת קשר עם חברה מקצועית, לצורך השכרת ציוד. מהו הציוד הנדרש וכיצד תוכלו להוזיל באופן משמעותי בעלויות מבלי להפחית באיכות? להלן הפרטים.

 

מתחתנים במקום פתוח? להלן צ'ק ליסט לצורך קיום אירוע מושלם

חתונה אשר מתקיימת באוויר הפתוח מהווה ללא ספק את אחד הטרנדים החמים של ענף האירועים והחתונות בפרט, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן להפיק אירוע באופן עצמאי ובכך לחסוך לא מעט בעלויות השכרת של אולם אשר יכולים להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים, בעבור לילה אחד. משום כך, יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן בפרדס, יער או סמוך לחוף הים, כמו גם בגינה הפרטית של הבית. עם זאת, חשוב לזכור כי הפקה של אירוע באוויר הפתוח מחייבת יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את כל הציוד הנדרש: שולחנות, כיסאות, אביזרי חימום/קירור וכן אוהלים במידה והחתונה שלכם נערכת בחורף. בנוסף, חשוב לדאוג לתאורה וכן ציוד הגברה.

זוג מתחתנים

 

רגע לפני השכרת ציוד – מה חשוב לדעת?

על מנת שתוכלו להפיק את האירוע באופן מסודר, מומלץ לכתוב רשימת ציוד בהתאם למספר האורחים המוזמנים וכן לקונספט של האירוע. ההשכרה צריכה להיות מדויקת בהתאם מספר האורחים ובהתאם לכך מקומות הושבה (כולל מקומות רזרבה במידה ואורחים נוספים יגיעו על אף שלא אישרו הגעה)  וכן תאורה. במידה והאירוע נערך בחורף, יש לבצע השכרה של פטריות חימום לנוחיות האורחים וכן אוהלים עמידים אשר יאפשרו לכם לקיים את האירוע במקום סגור אך עם זאת גם פתוח מבחינת המרחב. ההמלצה הגורפת הינה ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תדע לסייע בבחירת הציוד המתאים, בהתאם לפרמטרים אותם ציינו לעיל. חברה כזו הינה חברת רמפה אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף, וזאת בשל שירות אדיב ומיומן אשר יאפשר לכם להפיק את אירוע החתונה באופן קל, נגיש ועם שימת דגש על רמה מקצועית חסרת פשרות, כפי שחרטה על דגלה מאז הוקמה.

 

הפקת אירוע חתונה באמצעות חברת רמפה – הדרך הקלה לאירוע מושלם

חברת רמפה הינה חברה אשר ניצבת בחוד החנית של ענף ציוד לאירועים, וזאת בשל העובדה כי החברה מקפידה לבצע בקרת איכות אשר נועדה להבטיח כי תהליך ההשכרה יתבצע באופן מקצועי ואדיב. נציגי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם לכל אורך התהליך – החל משלב התכנון ועד לאספקה של הציוד לאירוע, בהתאם לקונספט, מספר האורחים, הלוקיישן וכן אלמנטים נוספים אליהם תידרשו במסגרת הפקה של אירוע חתונה. לאור העובדה כי חברת רמפה חרטה על דגלה את איכות השירות, תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה. מעוניינים לקבל הצעת מחיר וכן צ'ק ליסט של ציוד נדרש לחתונה? היכנסו לאתר http://www.rampa-events.co.il השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

אולי יעניין אותך גם