מה צריך לדעת על השכרת מתקנים מתנפחים לילדים?

כל מה שרציתם לדעת על השכרת מתקנים מתנפחים לימי הולדת. האם מדובר באמת באטרקציית יום ההולדת אכן טובה? בואו נדבר על אטרקציות לימי הולדת, הפעלות לילדים ומה שביניהם. רוכשים מתנפח או שוכרים? בין אם כך או כך, באיזה גודל יהיה המתנפח ומה הוא יכלול?

החלטתם ללכת על השכרת מתנפחים לימי הולדת? אולי רכישת מתנפח לבית? בין אם ככה או ככה, אנחנו מזמינים אתכם לדעת את כל מה שצריך לדעת על מתנפחים. האם גם אתם תוכלו לקפוץ עם הילדים ולהנות איתם? אולי המתנפח בכלל יתפוצץ ברגע שתעלו עליו? אין ספק, חשוב לדעת את הדברים האלו מראש, כמו כן, כמה עולים מתנפחים ימי הולדת לרכישה?

 

מתנפחים לבית בכל הגדלים והסוגים

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים אחר מתנפח לבית, מתנפחים לגג או מתקנים מתנפחים לימי הולדת. בין אם אתם מתכננים לרכוש מתנפח כזה או אחר, קודם כל אנחנו כאן בכדי להגיד לכם שזו החלטה מצוינת, כי זו לא רק אטרקציה לימי הולדת או הפעלה ליום הולדת לילד.

מדובר באטרקציה שמתאימה גם לכם וגם לילדים, אך כמובן שיהיה חובה לברר כי המתנפח יכול לשאת את משקלכם. אם אתם הולכים על מתנפחים מאוד גדולים, כמובן שיהיה חשוב לוודא כי יש לכם מספיק מרחב פתוח בכדי לנפח אותם ולהנות ממלוא גודלם המרשים.

 

מה חוץ מהגודל?

מעבר לגודל שלהם, צריך לדעת שמתקנים מתנפחים מתאימים גם לקיץ וגם לחורף, בעוד שהכי מומלץ יהיה לרכוש אותם בעונת האביב והקיץ. אין ספק, מתקן מתנפח רטוב לחצר זו הנאה ענקית, במיוחד אם חם בחוץ. שדני רופ לא יאיים עליכם!

גם אם בחוץ המעלות מטפסות, שימו לילדים כובע על הראש, תדאגו שהם ישתו, ותנו להם לקפוץ על טרמפולינה ביתית או על מתנפח. כיף גדול. אם אפשר לערב בזה מים, מה טוב (מדובר על מתנפחים עם שטח גלישה ושטח קפיצה, שניהם רטובים).

 

אטרקציות יום הולדת שרלוונטיות כל השנה

מה עוד חשוב לדעת על הפעלות ימי הולדת, אטרקציות יומולדת וכדומה? ובכן, הכי חשוב לזכור שבדרך כלל, ילדים לא יצטרכו שתפנקו אותם בפעילויות מוגזמות או מאוד גרנדיוזיות. בעוד שלפעמים אנחנו מעוניינים להעניק להם את כל מה שרק אפשר וגם שופכים על כך תקציבים ענקיים, ילדים דווקא נהנים מהפעילויות הפשוטות.

ומה יותר פשוט מלנפח מתנפח שמאוחסן במחסן הבית? וזה מוביל אותנו לדבר הבא שאנחנו רוצים לדבר עליו – אחסון קל. ניתן לאחסן את המתקנים האלו בקלות בבית והם גם עמידים. כל עוד תאחסנו בתנאים אחסנה נאותים ונכונים (עדיף במחסני בטון), הם יישמרו למשך שנים רבות קדימה. כמובן, תוכלו להשתמש במתקנים במשך כל ימות השנה, לאו דווקא ביום ההולדת.

מתחם קפיצה לילדים

אולי יעניין אותך גם