המדריך המלא לבידוד עקב קורונה

נגיף הקורונה נכנס אל חיינו משום מקום, וכולנו מוצאים את עצמנו חיים במציאות חדשה שזרה לנו לחלוטין. חשבו על זה – את חיי היום יום השגרתיים שלנו הכוללים יציאה לעבודה, מפגשים עם חברים, אכילה במסעדות ונסיעה ללא חשש בתחבורה הציבורית, החליפו לאחרונה חיים מבודדים בהם כל אחד מאיתנו מסתגר בבית של עצמו. אם אתם, כמו רובנו, מתחילים לטפס על הקירות מרוב שעמום, המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם. אז קבלו את המדריך המלא לבידוד עקב קורונה, ותאמינו לנו – מעכשיו אתם מתחילים רק להנות!

 

זוכרים את הדברים האלו שאתם תמיד דוחים? הגיע הזמן לעשות אותם

בידוד עקב קורונה הוא הזדמנות נהדרת להיזכר בכל הדברים שתמיד מוצאים את עצמם נדחים על ידכם במגוון תירוצים כמו "זה לא דחוף" או "את זה אני יכול/ה לעשות מחר". דברים כמו לצלצל לסבתא, לשלם חשבונות, לעשות את עבודת סוף הסמסטר ועוד מוצאים את עצמם מתגלגלים אצלכם ביומן מיום ליום, ולא רואים את הסוף באופק. עכשיו זהו הזמן לגשת אליהם, להתמודד איתם ופשוט לסיים איתם!

 

המדריך המלא לבידוד עקב קורונה

מתי בפעם האחרונה סידרתם את ארון הבגדים שלכם? אנחנו יודעים שנגענו כאן בנקודה לא פשוטה. לכל אחד מאיתנו יש בארון עשרות חולצות ומכנסיים, אך בסופו של דבר בחיי היום יום שלנו אנחנו חוזרים כל פעם על אותן חמש או שש חולצות, ומסתובבים עם שניים או שלושה זוגות ג'ינסים בלבד. זה הזמן המושלם להוציא את כל הבגדים שבארון, למיין אותם לפי קטגוריות של "לובש/ת" או "לא לובש/ת", להכניס בחזרה את הבגדים הנלבשים ולארוז בשקיות את הבגדים שלא. חשוב כמובן גם להעביר מגבון לפני שתחזירו בחזרה לארון, ואת השקיות המלאות בבגדים שאתם לא לובשים תוכלו להעביר לתרומה. בטוח שיהיה מי שיהנה מהם, במיוחד בימים המורכבים האלה.

 

מה עם הסדרה ההיא שהמליצו לכם עליה?

בידוד עקב קורונה הוא הסיבה המושלמת להתיישב על הספה עם בן או בת הזוג שלכם, לפתוח את הטלוויזיה ופשוט להתחיל בבינג' על כל הסדרות שאי פעם שמעתם עליהן. מה שיפה זה שרוב הערוצים הגדולים פתחו את עצמם לצפייה חופשית בעקבות המצב, ולכם נשאר רק לבחור בין דרמות, קומדיות, סרטי אימה או "חברים" בפעם האלף.

 

ומה עם קצת סקס?

חיי היום יום השגרתיים שלנו מונעים מאיתנו הרבה פעמים לקיים יחסי מין בתדירות שבה היינו רוצים. בידוד עקב קורונה, שגם ככה משאיר אותנו באותו המרחב עם בן או בת הזוג שלנו, מאפשר לנו להתחבר מחדש ולמצוא זמן לכל מה שאנחנו אוהבים לעשות. תבלו את יחסי המין שלכם עם מוצרים טבעיים מבית טבע פלז'ר והסיכוי שתרצו לצאת מהבידוד יהפוך מהר מאוד לקטן ואפילו לאפסי. תהנו!

כדורים

אולי יעניין אותך גם