איך תחסכו יותר כסף לבת מצווה של הילדה שלכם

רבים מאיתנו מחפשים כל הזמן את הדרכים שיכניסו להם יותר ויותר כסף. בין אם לקחת חלק בשניים או שלושה מקומות עבודה, לנסות לקיים שיחות עם הבוס שיעלה לכם את השכר השעתי או השכר הגלובלי שלכם ודרכים נוספות. לקראת אירועים חשובים הצורך בהכנסה גבוהה יותר אפילו גובר, ואז מתחילות כל מיני דרכי חשיבה יצירתיות אפילו יותר על איך ייכנס או ייחסך סכום כסף נוסף. בשביל שלא תשברו את הראש לבד, הכנו לכם מאמר שינסה לענות על השאלה איך תחסכו יותר כסף לבת מצווה של הילדה שלכם?

 

פחות חולצה חדשה, יותר כיבוד לילדים

אנחנו בטוחים שבחיי היום יום שלכם אתם אוהבים להתחדש בכל מיני חולצות, מכנסיים, מוצרים לבית ותמונות חדשות לסלון, אולם קחו בחשבון שעכשיו, לקראת בת המצווה של הילדה שלכם, כל הוצאה גדולה עלולה לבוא על חשבון ההוצאות של בת המצווה.

ככל שתבינו שההוצאות הגדולות יכולות להידחות בכמה חודשים, כך תחסכו יותר כסף לבת מצווה של הילדה שלכם, ותוכלו להפוך אותה לחגיגה מפוארת של ממש.

 

רכב? דירה? כרגע – מחוץ לתחום

אולי אתם יכולים להרשות לעצמכם בשגרה הרגילה שלכם להשקיע בכל מיני נכסים כמו רכב או דירה, אבל לקראת אירוע בת המצווה ההשקעות האלו עלולות לפגוע במצב הכלכלי שלכם בצורה שלא בהכרח תאפשר לכם לחגוג כמו שאתם רוצים את האירוע החשוב. עצרו עם ההשקעות לכרגע, שמרו אותן לשלב מאוחר יותר והתרכזו באירוע הגדול שלפניכם.

 

זכרו, זאת רק תקופה

כל ההיערכות הגדולה הזו איך אך ורק כדי שתחסכו יותר כסף לבת מצווה של הילדה שלכם, ולא מדובר כאן בתקופה ממושכת מדי שתשתלט לכם על החיים. במשך כמה חודשים חוסכים כמו שצריך, ואחרי האירוע יכולים לחזור להתנהלות הכלכלית השגרתית שלכם.

איך תחסכו יותר כסף לבת מצווה של הילדה שלכם?

אם היינו אומרים לכם שיש מצב שאתם מוציאים המון כסף פעמיים בכל חודש מחדש הייתם מאמינים לנו? כנראה שלא, אבל תנו לנו לספר לכם שיש סיכוי גדול שזה מה שקורה אצלכם. איך? שימו לב לעניין הבא – כפל ביטוחים.

כפל ביטוחים הוא מצב שבו קיימות עבורכם פוליסות ביטוח כפולות, לא רק אצל חברת ביטוח אחת אלא אצל לפחות שתיים, ולפעמים אפילו יותר. המצב הזה קורה בעקבות הצפות טלפוניות מחברות הביטוח, שלהן אתם נענים בדרך כלל ב"כן, אני מעוניין" – וכך יוצא מצב שיש לכם לא ביטוח רכב אחד אלא שניים, עליהם אתם כמובן משלמים כפול.

 

איך נמנעים מהמצב הזה?

הודות למיזם הנפלא, הר הביטוח, אתם יכולים להנות היום משקיפות מלאה כלפי המצב הביטוחי הקיים לכם אצל כל חברות הביטוח. בהזנת פרטים פשוטה וזריזה באתר https://harhabituach.co.il תקבלו את כל המידע הביטוחי הנחוץ לכם כדי למנוע כפל ביטוחים ולחסוך יותר כסף לבת מצווה של הילדה שלכם. מקווים שעזרנו!

איך לעשות כסף

אולי יעניין אותך גם